pondělí 24. prosince 2018

Scamanderův kufřík – spolek, který se povedlo převést z nuly na vrchol


Není to tak dávno, co ještě existoval spolek PETA. V minulosti to byl jistě skvělý spolek, ale od té doby, co jsem na hradě, jsem si nevšimla moc velké aktivity. Vlastně jsem si ho ani nevšimla. Když ho ale loni přejala tenkrát druhačka Hetty Londsová, začala jsem věřit, že se stane populárním. A taky se tak událo, k dnešnímu dni čítá 26 členů všech kolejí, včetně jedné profesorky.



Když jsem do spolku vstoupila, mile mě překvapilo, že jeho vedoucí mi přihlášku schválila ještě ten samý den, co jsem ji odeslala. Mohla jsem tak hned prozkoumávat všechny výhody, co mi spolek přináší. Další rozhodně velké plus bylo to, že se velmi brzy po mém vstupu konala informační schůzka, kde nám již starší a zkušenější studenti prozradili, jak to tam chodí, co se od nás očekává a podobně. Všichni byli ochotní, milí a rozhodně to byl skvělý první dojem ze spolku.
Pár týdnů po změně vedoucí se udály další velké změny – proměnil se název a s tím souvisela i změna loga. Myslím, že to bylo dobře, jelikož si tímto názvem připomínáme významného kouzelníka, který studoval na této škole. Ano, mluvím o Mloku Scamanderovi, autorovi mnoha našich učebnic.
Všichni, co nemají dostatek srpců v měšci se nemusejí bát. Členské poplatky jsou nepovinné a posílají se jenom jednou za měsíc, a to jeden srpec. Máme také spoustu funkcí, které nám pomáhají spolek udržovat – například naši skvělou tvořitelku soutěží Grace, která pro nás připravuje zábavné soutěže týkající se zvířat nebo naši korektorku Tessu, která v našich článcích opraví každou chybičku, aby je dovedla k dokonalosti.
I přes to, že se spolek možná nejeví momentálně moc aktivně, vůbec tomu tak není. Například dnes jsme se vydali na cestu po historii právě Mloka Scamandera. Web je právě v přestavbě a již brzy se můžeme jistě těšit na nové akce a projekty.
Proto všechny zvu, aby se přidali do našeho spolku. Zažijete zde spoustu zábavy, poznáte nové kamarády a ještě si zpříjemníte pobyt zde na hradě.
Alex Teerová


Žádné komentáře:

Okomentovat